martes, 16 de enero de 2018

Wdzięczność.

Wdzięczność to pamięć Serca.
                                                                     Lao Tse


                Autentyczne, głębokie wyrażenie wdzięczności, wpływa na naszą postawę, zmienia nasze samopoczucie, sposób w jaki odbieramy okoliczności i rzeczywistość w nas i wokół nas.
Kiedy otwieramy się na odczuwanie wdzięczności, wchodzimy w relację z Obfitością. Zaczynamy doceniać wiele rzeczy, które uważaliśmy do tej pory za oczywiste. Podziękowanie odświeża nasze spojrzenie na to, co mamy. Przenosimy punkt koncentracji z tego, czego nam brakuje, na dostrzeżenie wartości wszystkich darów życia, w które jesteśmy zanurzeni.
Odczuwanie wdzięczności jest umiejętnością, która rozwija się wraz z praktyką. Można zacząć od pomyślenia codziennie przed snem o trzech rzeczach, za które chce się podziękować danego dnia. Ta prosta praktyka, powoli rzeźbi w nas nową drogę postrzegania. 
Zapraszam Cię do stworzenia Twojej listy wdzięczności. A poniżej lista, którą możesz wykorzystać, uwzględniając aspekty, które w Tobie rezonują.

PRAKTYKA WDZIĘCZNOŚCI:


Dziękuję Życiu,że mnie inspiruje, odnawia i codziennie daje mi możliwość rozwoju.

Dziękuję za miejsce, w którym znajduję się tu i teraz. To miejsce mnie potrzebuje i ja go potrzebuję.

Dziekuję wszystkim organom mojego ciała, które są perfekcyjne i działają w pełnej harmonii.

Dziękuję domowi, w którym mogę mieszkać, który jest moim schronieniem i miejscem odpoczynku.

Dziękuję za możliwości pracy, wyzwania, doświadczenia z których się uczę, które otwierają się przede mną każdego dnia.

Dziękuję za pieniądze, które do mnie przychodzą, które mnie wspierają. Dziękuję im, by się mnożyły dla mojego dobra i dla dobra wszystkich istnień.

Dziękuję wszystkiemu, co jest owocem mojej pracy.

Dziękuję wszystkim osobom, które pojawiają się na mojej drodze.

Dziękuję osobom, które na powierzchni sprawiły, że czułam się źle“, one pomogły mi ukształtować odwagę i wytrwałość, i dziękuję tym, którzy pomagają mi czuć się dobrze, czuć się kochaną.

Dziękuję wszystkim możliwościom rozwoju osobistego i finansowego, które otrzymuję, identyfikuję i akceptuję.

Dziękuję całemu wszechświatowi, który działa na korzyść każdej mojej mysli, dlatego uważnie wybieram to, co myślę, robię, czego pragnę.

Dziękuję cudownej esencji, której jestem częścią, która mieszka we mnie, dziękuję za światło, miłość i spokój, które są ze mną gdziekolwiek jestem.


Dziękuję każdej istocie i całej Naturze, wszystkiemu co jest częścią mojego życia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario